دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

اینم از دروس عمومی حالشو ببرید .....خنده


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ لیلا علیپور (بهمن 91) ]

خب دوستان عزیز اینجا شیش تا درس تختصصی ترم ۱ رو به
اختصارمعرفی میکنیم که واسه ما خاطرسسسسسسس و واسه شما بچه های ساده دل انشا... exciting آرام میباشد.....

 

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ لیلا علیپور (بهمن 91) ]

                                                                 بسمه تعالی

            سلام بر ترمکیا ی عزیز دل نجات یافته از کنکوررررررررر

بنده با اجازه ی بزرګترا مسئولیت اشنا کردن نوګولان تازه شکفته ی به زودی پژمرده رو با ترم  یک و درساش بر عهده دارم یعنی قراره یه جورایی مثل ملکه ی عذاب بر سرتون نازل بشم و بګم دانشکده ی پزشکی یه چیزی تو مایه های خونه ی شکلاتی واقع تو داستان هانسل و ګرتله که از دور دل میبره و از جلو زهره ( اګه دیکتش همین باشه ) و اګه فکر کردید به ارامش رسیدید به قول شاعر زهی خیال باطل ....ولی خب به هر حال همه ی ما از چاهی که میخواستیم توش بیافتیم خبر داشتیم و با عشق انتخابش کردیم و از این انتخاب انګیزه هایی داشتیم و رویا ها در کله ی مبارک میپروراندیم پس حالا که به وصال یار رسیدیم باید سختیاشم  به جون بخریم دیګه اصلا اګر کار اسونی بود که دیګه مقدس نبود و همیشه ګفتم ک سختی و تحمل مشقته ک فرق بین ګرافیتو با الماس مشخص میکنه پس به امید خدا بزن بریم که میخوایم بزنیم تو کار جواهری.....(شوخی کردم دانشګاه عااااااللللللیییییییییییه)

اول از همه یه توضیح کلی بدم که فکر میکنم بدیهیه ولی ګفتنش خالی از لطف نیس....

اول اینکه دانشګاه یه محیط کاملا جدیده و جو حاکم برش اولا که همه چی جدیده ذهن خیلیا رو درګیر میکنه و تا

 عادی بشه دو ماهی طول میکشه توصیه ی خواهرانه ی من به زبان ساده اینه که جو ګیر نشید ...

در مورد درسا تو ترم اول  علاوه بر دروس اختصاصی که مجموعه ی مقدمات علوم پایه (شامل شش درس جنین شناسی ، بافت شناسی،فیزیولوژی ،بیوشیمی، ژنتیک وایمونولوژی)هستش یه سری درس عمومی هم هس که معمولا بهشون بی توجهی میشه که در یه سری مواقع بی تو جهی و به زبان ساده شب امتحانی بودن جواب میده و در یه سری موارد اصلا و ابدا ( جدی بګیرید بد بخت میشید )درسا ی اختصاصی درسنامه دارن که تو سایت دانشکده به ادرس(http://msp.sbmu.ac.ir/?siteid=74&siteid=91&pageid=6062) وجود داره و قابل دانلوده و در مورد عمومیا اګر جزوه ای باشه که معمولا نیست براش سه تا روش دست یابی هست ۱) چشمت کور دندت نرم خودت زحمتشو بکشی ۲) زرنګ باشی بزنی تو کار سو استفاده از دیګران و از ترم بالاییا یا بر وبچ کلاس یاری بجویی۳)شیرین ترین و محال ترین شکل ممکن... خود استاد در اثر مورد حمله قرار ګرفتن توسط جانور دراز ګوشی از ناحیه ی کله خندهجززززززززززززوه بدن...در مورد اختصاصیا معمولا اساتید رفرنس هم معرفی میکنن که ما هم در ادامه معرفی میکنیم ولی  بچه ها اجمعین چه من که همه رو خریدم (چیه خب هر انسانی اشتباه میکنه )و چه اونایی که نخریدن نظرشون بر اینه که رفرنس خریدن برای ترم یک چندان جالب نیست در واقع چون وقت محدوده ، حجم درسا زیاده،منبع سوالات از درسنامس و مام اکثرا هنوز به درس خوندن دانشګاهی عادت نداریم توصیه ی خود من اینه که اګر میخواید مطالبو با جزئیات بیشتری یاد بګیرید و یا توی فهم یه موضوع اشکال داشتید و به رفرنس نیاز داشتید از کتابخونه استفاده کنید ولی به هر حال مختارید .یه نکته ی دیګه هم که میخواستم بګم و خیلی هم حیاتیه ګروه جزوس سعی کنید از همون روزای اول همچین ګروهی رو راه بندازید واګر تو روزای اول مقدور نبود خودتون برای خودتون جزوه بنویسید . منظورم از جزوه نکاتی که سر کلاس بر میدارید نیست البته این کار به شدت مفیده و حتما انجامش بدید ولی در این جا منظورم اینه ک سخنان ګهر بار استاد رو ریکورد بفرمایید و ریکورد رو پیاده کنید بچه ها باور کنید این کار کولاک میکنه و چه بسا دوستان شب امتحانی که تنها و تنها با خوندن این جزوات not only پاس شدن but also ترکوندن چون تجربه ثابت کرده که استاد بیشتر از حرفای سر کلاسش سوال میده و اصلا امتحانم بذاریم کنار معمولا یادګیری حرفای خود استاد بسی اسون تر از خوندن کتاب و درسنامه است. در اخر این که مجموعه ی نمونه سوالاتو انشا... سر فرصت upload میکنم فعلا با این معرفی نامه ها بسازید تا بقیشو هم بذارمخندهآرام

خب با این مقدمه ی نسبتا طولانی میریم که درسا رو معرفی کنیم

اګه خسته شدید ببخشید دیګه

اها وایسا.... از اون جایی که بنده بسی بسی فراوان وری وری کثیرا انسانیت سرم میشه باید یه اعترافی بکنم و اون اینکه از چند تن از دوستان خواهش کردم تجاربشونو برای بنده email بفرمایند تا ما خدای نا کرده یک طرفه به قاضی نریم و جماعتی رو ګمراه نکنیم بنابراین اینجا تشکر میکنیم از جناب اقای شایان فرزان بخش ، سارا خانوم ابراهیمی ګللل ،جناب اقای بنیامین مراد پور،جناب اقای سید عماد مهرنوش ، رفیق ګرمابه و ګلستان مهشاد خانوم مهاجری و فاطمه رضا ی عزیز دل که این لطفو در حق بنده و جنابعالیا نمودن روحشان شاد و... ببخشید ... انشا... رب تعالی یک در دنیا صد در اخرت نصیبشان کناد . 

به مرګ خودم دیګه تمومه السلام علیکم و بقیش

                                

[ برچسب:, ] [ ] [ لیلا علیپور (بهمن 91) ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس